lördag 17 maj 2008

Kalla tårar


Jag vill verkligen inte tjata om kyla och liknande men det kan vara förödande, speciellt i samband med sömn.

Ett av mina problem är att jag kan bli så hemskades trött och då skiter jag i allt och bara sover, det är något som min kropp behöver för att ladda batterierna. Igår kväll var en sådan kväll, somnade i soffan naturligtvis och där vaknade jag i morse vid niotiden. Då fick jag reda på av min man att det varit flera grader minus i natt och då började min puls stiga, jag hade inte satt igång värmarna. Skulle jag våga mig till växthuset och kolla upp saken, sakta drog jag mig dit. Många tagetes hade gått åt och doroteablommorna var inte värt att spara alls, men överlag hade det gått bra. Med lite otur kunde ju alla ha dött.

Igår var jag och kollade in läget på plantagen och hittade ett par skor som inte var så dyra, 49:- bara och de blir perfekta att ha när man ska ut och in hela tiden. Sköna var de också, men snygga kan jag inte kalla dem för.

Annars har jag hängett mig åt shopping idag men det sparar jag till en annan blogg.

Tjingeling!

Inga kommentarer: