tisdag 6 maj 2008

Bilder?


Jag skulle ju ta lite bilder och förklara lite om hur jag gör med kanterna, men måste erkänna att annat har kommit i vägen. Började gräva om en gammal rabatt i blåsvädret och glömde helt bort det, men jag ska försöka till helgen. Jobbar en del kvällstid innan, även om det inte är helmörkt så orkar man ju inte allt.

Men mina plantor befinner sig nu i växthuset, naturligtvis försvann värmen och solen så det var bara att sätta igång värmarna. Det brukar funka ganska bra men en del dör ju, mina doroteablommor t ex. Jag vill ju så gärna ha dem men klarar inte att odla upp dem.

Hela denna kväll har gått åt till att sköta om mina santisar och jag börjar upptäcka att de börjar bli väldigt många, tur jag har lite koll i alla fall. Många blommar nu och jag försöker ta bilder av dem, men lyckas inte alla gånger. Vissa går bara inte alls men jag ska inte ge upp för det.

Nu måste jag nog sova, eller ska jag ta lite kaffe o kolla på tv? Så blir det.

Tjingeling!

Inga kommentarer: