tisdag 23 september 2008

Det rasar in.....




Nu är det ju så att jag bytt och köpt en massa blad och i dag kom en hög på 19 st, hade ingen som helst aning om att det var så många på gång. Sedan väntar jag på några till också. Får nog önska mig en utbyggnad till födelsedagen för de håller på att bli många.

Min hund tycker nog att jag är den tråkigaste i världen för att jag är så mycket i blomrummet, det har han kanske rätt i.

Nu har jag startat upp fler santisar med vekvattning och jag hoppas att det funkar bra så att de inte dör för mig, men då får man väl snabbt plantera om dem. Jag testar ju på dem som jag har flera av först.

Här kommer några bilder på några nykomlingar. Bilden här ovan är på Aca´s Pink Delight



Ek-Spring Watercolor


















Milennia








Magic dreams, volschebnye sny














Nu måste jag nog gå till min säng och stänga ögonen en stund.

Tjingeling!

Inga kommentarer: