måndag 2 juni 2008

hå hå ja ja

Nu känner jag mig lite småsur, har bloggat ett bra tag nu och helt plötsligt är all text borta, bilderna också. Därför kommer nu en kort variant.







Det här är en tusensköna som är större än de vanliga som jag har sen förr, min man tycker den är ful men jag håller inte med. Den är skön som tusan.





Man kan använda gamla stötdämpare till många saker, växtstöd t ex.









Fyllde på rabatten vid lekstugan med komposten från tunnan. Det behövdes för jorden var i princip bara lera och då växer det ju inte så bra. Det tog halva fredagen och jag blev helnöjd, bara de överlever nu.



Nu blir det inte bloggat på ganska så länge, vi ska på en resa till Turkiet på en vecka. Skönt, varmt och svettigt. Ingenting är packat och vi reser om två dagar.

Tjingeling!

Inga kommentarer: